Saturday, December 16, 2017

«Галоўнае, каб чалавек зразумеў, што я яго чую» — гутарка з дыспетчаркай, якая дапамагла выратаваць мінчука з балота

«Галоўнае, каб чалавек зразумеў, што я яго чую» — гутарка з дыспетчаркай, якая дапамагла выратаваць мінчука з балота: "Я ішоў з Лошыцы ў Серабранку і захацеў зрэзаць праз мост, але заблукаў і трапіў у балота. Мяне засмактала, і выкараскацца сам я ўжо не мог. Я змерз, і ў мяне адняло ногі. Самая шчырая і бясконцая ПАДЗЯКА тым двум хлопцам з МНС, якія нейкім цудам здолелі мяне знайсці і дастаць з гэтага віру… Яны падаравалі мне жыццё. Аляксей і Мікіта (прозвішчаў не ведаю). Дзякуй усяму МНС за тое, што вы ёсць, і за тое, што ў вас працуюць прафесіяналы, якія заўсёды дапамогуць у бядзе», — напісаў мужчына.

"



'via Blog this'

No comments:

Post a Comment