Tuesday, September 18, 2018

Анхела Эспіноса Руіз: Я хацела, каб людзі ў Гішпані зразумелі, што ў Еўропе ёсць Беларусь - Хартия'97 :: Новости Беларуси - Белорусские новости - Новости Белоруссии - Республика Беларусь - Минск

Анхела Эспіноса Руіз: Я хацела, каб людзі ў Гішпані зразумелі, што ў Еўропе ёсць Беларусь - Хартия'97 :: Новости Беларуси - Белорусские новости - Новости Белоруссии - Республика Беларусь - Минск Я хацела, каб людзі ў Гішпані зразумелі, што ў Еўропе ёсць такая краіна як Беларусь. Што адбываецца ў Беларусі, што гэта Еўропа, хоць і за мяжой Еўразвязу. І гэта для мяне было ўжо вострым і важным пытаннем. Мая сяброўка з Беларусі прымусіла мяне даслаць гэты апублікаваны артыкул на конкурс. На наступны год быў абвешчаны конкурс «Беларусь у фокусе», арганізаваны ў Варшаве. І нейкім цудам я перамагла ў гэтым конкурсе. І мяне запрасілі ў Варшаву.

No comments:

Post a Comment